Reklamacijsko Pravidlo

REKLAMACIJSKO PRAVILO

Spletna trgovina www.cabshop.si

I. Identifikacija trgovca

1.1 Ta reklamacijski pravilnik (v nadaljevanju tudi "RP") ureja pravna razmerja med družbo

Ime podjetja: CAB Media sro
Sedež: Mäsiarska 17, Levoča 054 01, Slovaška

Vpisana v poslovni register občinskega sodišča Košice, oddelek sro, številka vložka 27664/V


ID številka: 46128948

Številka za DDV: 2023261768

Številka za DDV: SK2023261768


TRR: 5142664040 / 0900, IBAN / SWIFT: SK43 0900 0000 0051 4266 4040 / GIBASKBX

Prodajalec je plačnik davka na dodano vrednost

(v nadaljevanju tudi »prodajalec« ali »trgovec«) in vsaka oseba, ki je kupec izdelkov, ki jih prodajalec ponuja na spletni strani prodajalca, in nastopa kot potrošnik v smislu drugih določil Splošnih pogojev, objavljenih na Spletna stran prodajalca in ustrezni zakoni, ki opredeljujejo potrošnika, v okviru veljavne zakonodaje Slovaške republike, zlasti zakoni: Zakon št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in spremembah nekaterih zakonov s spremembami, Zakon št., Zakon št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen, z izjemo, navedeno v točki 4.4. člena tega reklamacijskega postopka, ki ureja pravna razmerja med Trgovcem in Kupcem, ki ne nastopa kot potrošnik.

1.2. E-poštni in telefonski kontakt za prodajalca je:

E-pošta: info@cabshop.sk

Tel. št.: +421904424400

1.3 Naslov za pošiljanje reklamacij in odstop od pogodbe je:

CAB Media s.r.o., Mäsiarska 17, Levoča 054 01, Slovaška

II. Temeljne določbe

2.1 Ta reklamacijski postopek ureja pravna razmerja med kupci, ki so potrošniki, in trgovcem.

III. Uveljavljanje pravice iz odgovornosti za napake

3.1. Kupec lahko uveljavlja pravico do odgovornosti za napake le, če je napako reklamiral prodajalcu brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 24 mesecih po prevzemu artikla. Če v tem roku napaka ni opozorjena, pravica iz naslova odgovornosti za napake ugasne.

IV. Odgovornost za napake

4.1 Prodajalec je odgovoren za morebitne napake, ki jih ima prodani artikel v času njegove dostave in se pokažejo v roku dveh let od izročitve artikla.

4.2 Če je predmet nakupa stvar z digitalnimi elementi, v kateri se digitalna vsebina ali digitalna storitev zagotavlja neprekinjeno v dogovorjenem obdobju, je prodajalec odgovoren za morebitne napake v digitalni vsebini oz. storitev, ki nastopi ali se manifestira v celotnem dogovorjenem obdobju, vendar najmanj v dveh letih od izročitve stvari z digitalnimi elementi.

4.3 V primeru rabljenega artikla se lahko stranki dogovorita za krajše obdobje odgovornosti prodajalca za napake kot je navedeno v točkah 4.1 in 4.2, vendar ne krajše od enega leta od izročitve artikla.

4.4 Prodajalec odgovarja za morebitne napake, ki jih ima prodani artikel v času njegove dostave kupcu in se pokažejo v roku 6 mesecev od izročitve artikla, če kupec ne nastopa kot potrošnik.

V. Pravice iz naslova odgovornosti za napake

5.1 Če je za napako na prodanem artiklu odgovoren prodajalec, ima kupec pravico odpraviti napako s popravilom ali zamenjavo , pravico do ustreznega popusta od kupnine ali pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe.

5.2 Kupec lahko zavrne plačilo kupnine ali njenega dela, dokler prodajalec ne izpolni svojih obveznosti iz naslova odgovornosti za napake, razen če je kupec v času odprave napake v zamudi s plačilom kupnine ali njenega dela. poudaril. Kupec bo plačal kupnino brez nepotrebnega odlašanja po izpolnitvi obveznosti prodajalca.

5.3. Kupec lahko uveljavlja pravice iz odgovornosti za napake, vključno s pravico po točki 5.2., le če je napako reklamiral v dveh mesecih od odkritja napake, najkasneje do izteka roka po točkah. 4.1 do 4.3 tega pritožbenega postopka.

5.4 Uveljavljanje pravic iz naslova odgovornosti za napake ne izključuje pravice kupca do odškodnine za škodo, povzročeno z napako.

VI. Opozarjanje na napako

6.1 Napako lahko opozorite v kateri koli poslovalnici prodajalca, pri drugi osebi, o kateri je prodajalec obvestil kupca pred sklenitvijo pogodbe ali pred oddajo naročila, ali s sredstvom komunikacije na daljavo na naslovu sedeža prodajalca oz. poslovnem kraju ali na drugem naslovu, o katerem je prodajalec obvestil kupca ob sklenitvi pogodbe ali po sklenitvi pogodbe.

6.2 Če je kupec reklamiral napako na poštni pošiljki, ki jo prodajalec ni hotel sprejeti, se šteje, da je bila pošiljka dostavljena na dan zavrnitve.

6.3 Prodajalec kupcu posreduje pisno potrdilo o napaki takoj, ko jo kupec opozori na napako. V potrdilu o napaki mora prodajalec navesti rok, v katerem je bila napaka v skladu s § 507 odst. 1, akt št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik v trenutni različici bo odstranjen. Rok, napovedan po prejšnjem stavku, ne sme biti daljši od 30 dni od dneva, ko je bila opozorjena na napako, če daljši rok ni opravičen z objektivnim razlogom, na katerega prodajalec nima vpliva.

6.4 Če prodajalec zavrne odgovornost za napake, bo kupca pisno obvestil o razlogih za zavrnitev. Če kupec dokaže prodajalčevo odgovornost za napako z izvedenskim ali strokovnim mnenjem akreditirane osebe, pooblaščene osebe ali priglašene osebe, lahko na napako večkrat opozori in prodajalec ne more zavrniti odgovornosti za napako; za večkratno kritiko pomanjkljivosti, § 621 odst. 3, akt št. 108/2024 Zb. ne velja za varstvo potrošnikov in spremembe nekaterih zakonov, kot so bili spremenjeni. § 509 odst. 2 zakona št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik s spremembami.

6.5 Če je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe ali, če je pogodba sklenjena na podlagi naročila kupca, pred oddajo naročila obvestil kupca, da lahko napake očita tudi drugi osebi, se dejanja ali opustitve te osebe dejanja ali opustitve za namene odgovornosti za napake prodajalca.

VII. Odstranitev napake

7.1 Kupec ima pravico odločiti se za odpravo napake z zamenjavo artikla ali popravilom artikla. Kupec ne more izbrati načina odprave napake, ki ni mogoč ali bi v primerjavi z drugim načinom odprave napake prodajalcu povzročil nesorazmerne stroške, upoštevaje vse okoliščine, predvsem pa vrednost, ki bi jo stvar imela brez napako, težo napake in dejstvo, ali bi drugi način odprave napake povzročil kupcu večje težave.

7.2. Prodajalec lahko zavrne odpravo napake, če popravilo ali zamenjava nista mogoča ali če bi to zahtevalo nerazumne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, vključno z okoliščinami iz točke 7.1. drugi stavek.

7.3 Prodajalec bo artikel popravil ali zamenjal v razumnem roku po tem, ko je kupec opozoril na napako, na lastne stroške in brez povzročanja večjih težav kupcu, upoštevajoč naravo artikla in namen, za katerega je kupec zahteval predmet.

7.4. Za namene popravila ali zamenjave bo kupec predmet izročil ali dal na razpolago prodajalcu ali osebi v skladu s § 622 odst. 5 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi nekaterih zakonov, kakor so bili spremenjeni. Stroške prevzema artikla nosi prodajalec.

7.5 Prodajalec bo kupcu dostavil popravljen artikel ali nadomestni artikel na enak ali podoben način, kot je kupec dostavil artikel z napako, razen če se stranki dogovorita drugače. Če kupec stvari ne prevzame v šestih mesecih od dneva, ko bi jo moral prevzeti, lahko prodajalec stvar proda. Če gre za predmet večje vrednosti, bo prodajalec kupca vnaprej obvestil o nameravani prodaji in mu dal primeren dodatni rok za prevzem predmeta. Takoj po prodaji bo prodajalec kupcu izplačal izkupiček od prodaje stvari, po odbitku stroškov, ki jih je namensko porabil za njeno hrambo in prodajo, če kupec uveljavi pravico do deleža izkupička v razumnem roku, določenem s strani prodajalca v obvestilu o nameravani prodaji artikla. Prodajalec lahko stvar na svoje stroške uniči, če je ni bilo mogoče prodati ali če pričakovani izkupiček od prodaje ne bo zadostoval niti za pokritje stroškov, ki jih je prodajalec namensko porabil za hrambo stvari, in stroškov, ki jih prodajalec bi neizogibno moral porabiti za njegovo prodajo.

7.6 Pri odpravi napake bo prodajalec zagotovil odstranitev artikla in vgradnjo popravljenega artikla ali nadomestnega artikla, če je zaradi zamenjave ali popravila potrebna odstranitev artikla z napako, ki je bil vgrajen v skladu z njegovo naravo in namenom. preden se je okvara pojavila. Prodajalec in kupec se lahko dogovorita, da odvoz artikla in montažo popravljenega ali nadomestnega artikla zagotovi kupec na stroške in tveganje prodajalca.

7.7 Pri odpravi napake z zamenjavo artikla prodajalec nima pravice do odškodnine za škodo, nastalo zaradi normalne obrabe artikla in do nadomestila za normalno uporabo artikla pred njegovo zamenjavo.

7.8 Prodajalec je odgovoren za napake v nadomestnem predmetu v skladu s § 619 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi nekaterih zakonov, kakor so bili spremenjeni.

7.9. Kupec ima pravico do razumnega popusta od nakupne cene ali lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe tudi brez dodatnega razumnega roka v skladu s § 517 odst. 1., akt št. 40/1964 Civilni zakonik s spremembami, če

a) prodajalec artikla ni popravil ali zamenjal,

b) prodajalec ni popravil ali zamenjal predmeta v skladu s § 623 odst. 4 in 6 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov s spremembami,

c) prodajalec ni hotel odstraniti napake v skladu s § 623 odst. 2 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov s spremembami,

d) ima stvar kljub popravilu ali zamenjavi stvari enako napako,

e) je napaka tako resna, da upravičuje takojšen popust od kupnine ali odstop od kupoprodajne pogodbe, ali

f) je prodajalec izjavil ali je iz okoliščin razvidno, da napake ne bo odpravil v razumnem roku ali brez povzročanja večjih težav kupcu.

7.10 Popust od nakupne cene mora biti sorazmeren z razliko med vrednostjo prodanega artikla in vrednostjo, ki bi jo imel, če bi bil artikel brez napak.

7.11 Kupec ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe po točki 7.9., če je kupec sodeloval pri nastanku napake ali če je napaka neznatna. Prodajalec nosi dokazno breme, da je kupec sodeloval pri nastanku napake in da je napaka zanemarljiva.

7.12 Če se pogodba nanaša na nakup več artiklov, lahko kupec odstopi od nje le v zvezi z artiklom z napako. Glede drugih stvari lahko odstopi od pogodbe le, če ni mogoče utemeljeno pričakovati, da bo imel interes obdržati druge stvari brez stvari z napako.

7.13 Po odstopu od pogodbe ali njenega dela kupec vrne artikel prodajalcu na stroške prodajalca. Prodajalec bo zagotovil odstranitev stvari, ki je bila vgrajena v skladu z njeno naravo in namenom, preden se je napaka pokazala. Če prodajalec artikla ne odnese v razumnem roku, lahko kupec zagotovi odvoz in izročitev artikla prodajalcu na njegove stroške in tveganje.

7.14 Po odstopu od pogodbe bo prodajalec kupcu vrnil kupnino najkasneje v 14 dneh od dneva vračila artikla prodajalcu oziroma po dokazovanju, da je kupec artikel poslal prodajalcu, kar nastopi prej. .

7.15 Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino ali mu plačal popust od kupnine na enak način, kot je kupec plačal kupnino, če se kupec izrecno ne strinja z drugim načinom plačila. Vse stroške povezane s plačilom nosi prodajalec.

7.16. Prodajalec nima pravice do nadomestila za škodo, nastalo zaradi običajne obrabe artikla in do nadomestila za normalno uporabo artikla pred odstopom od kupoprodajne pogodbe.

VIII. Odgovornost za napake v digitalnem delovanju

8.1. Trgovec je odgovoren za vsako napako, ki jo ima digitalni izdelek ob dostavi in ​​se pokaže v roku dveh let od dostave, če gre za digitalni izdelek, ki je dostavljen enkrat ali kot komplet posameznih izdelkov.

8.2 Trgovec odpravi napako digitalne izpolnitve v razumnem roku po tem, ko se je potrošnik pritožil, brezplačno in brez povzročanja resnih težav potrošniku, ob upoštevanju narave digitalne izpolnitve in za katerega namen potrošnik je zahteval digitalno izpolnitev.

8.3. Trgovec lahko zavrne odpravo napake, če odstranitev ni mogoča ali bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, zlasti vrednosti, ki bi jo imela digitalna izvedba brez napake, in resnosti napake.

IX. Odgovornost za storitvene napake

9.1 Prodajalec je odgovoren za morebitne napake v storitvi v času dostave in se pokažejo v roku dveh let od dobave storitve.

9.2 Pri uveljavljanju pravic iz naslova odgovornosti za storitvene napake se upoštevajo določbe 2. čl. VI tega pritožbenega postopka

X. Končne določbe

10.1 Ta pritožbeni postopek je sestavni del Splošnih pogojev ter Načel in navodil o varstvu osebnih podatkov tega spletnega mesta. Dokumenti - Splošni pogoji poslovanja ter Načela in navodila o varovanju osebnih podatkov tega spletnega mesta so objavljeni na domeni spletnega mesta prodajalca.

10.2. Politika reklamacij je veljavna in veljavna v trenutku objave na spletni strani prodajalca 23. januarja 2025.

 

Ta e-trgovina je certificirana https://www.pravoeshopov.sk