Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
Spletna trgovina www.cabshop.si
I. Identifikacija trgovca
1.1 Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: SPP) urejajo pravna razmerja med družbo
Ime podjetja: CAB Media sro
Sedež: Mäsiarska 17, Levoča 054 01, Slovaška
Vpisana v poslovni register občinskega sodišča Košice, oddelek sro, številka vložka 27664/V
ICO: 46128948
DDV: 2023261768
Številka za DDV: SK2023261768
TRR: 5142664040 / 0900, IBAN / SWIFT: SK43 0900 0000 0051 4266 4040 / GIBASKBX
Prodajalec je plačnik davka na dodano vrednost
(v nadaljevanju tudi »prodajalec« ali »trgovec«) in katera koli oseba, ki je kupec izdelkov, ki jih prodajalec ponuja na spletni strani prodajalca, in ki nastopa kot potrošnik v smislu drugih določil teh splošnih pogojev in ustrezne zakonodaje. opredelitev potrošnika v okviru veljavne zakonodaje Slovaške republike, zlasti zakonov: Zakon št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov s spremembami, Zakon št. 40/1964 Civilni zakonik s spremembami.
1.2. E-poštni in telefonski kontakt za prodajalca je:
E-pošta: info@cabshop.sk
Tel. št.: +421904424400
1.3 Naslov za pošiljanje reklamacij in odstop od pogodbe je:
CAB Media s.r.o., Mäsiarska 17, Levoča 054 01, Slovaška
II. Opredelitev pojmov
2.1 Za namene teh splošnih pogojev Trgovec v skladu z Zakonom št. 108/2024 Zb., s spremembami, določa in opredeljuje naslednje izraze:
2.2 Pogodba, sklenjena na daljavo, je pogodba med trgovcem in potrošnikom, dogovorjena in sklenjena izključno preko enega ali več sredstev komunikacije na daljavo brez sočasne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika, zlasti z uporabo spletnega vmesnika, elektronskega pošta, telefon, faks, naslovno pismo ali ponudbeni katalog
2.3 Trgovec (v nadaljevanju »Prodajalec«) je oseba, ki v zvezi s potrošniško pogodbo, iz nje izhajajočo obveznostjo ali v poslovni praksi nastopa v okviru svoje poslovne dejavnosti ali poklica, tudi prek druge osebe. ki deluje v njegovem imenu ali za njen račun.
2.4 Potrošnik je fizična oseba, ki v zvezi s potrošniško pogodbo, obveznostjo iz nje ali v poslovni praksi ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali poklica.
2.5 Potrošniška pogodba je vsaka pogodba, ne glede na pravno obliko, ki jo trgovec sklene s potrošnikom.
2.6 Koncept internetne trgovine je enak konceptu elektronske trgovine in spletnega mesta.
2.7. Kupec je vsaka oseba (fizična ali pravna oseba), ki je naročilo poslala predvsem preko spletne strani prodajalca ali z drugimi sredstvi komunikacije na daljavo.
2.8 Trajni medij pomeni sredstvo, ki potrošniku ali trgovcu omogoča shranjevanje informacij, naslovljenih na potrošnika ali trgovca, za obdobje, ki ustreza namenu, ki ga te informacije izpolnjujejo, in na način, ki omogoča njihovo nespremenjeno reprodukcijo in uporabo v prihodnosti, predvsem dokument, e-pošta, USB ključ, CD, DVD, spominska kartica in trdi disk računalnika.
2.9. Izdelek je predvsem blago, storitve, digitalna vsebina.
2.10 Storitev je predvsem vsaka dejavnost ali izvedba, ki se ponudi ali zagotovi potrošniku.
2.11 Blago je vsaka opredmetena premičnina.
III. Temeljne določbe
3.1 Ti splošni pogoji urejajo pravna razmerja med kupci potrošniki in trgovcem.
3.2 Določbe zakona št. 513/1991 Zb. Gospodarski zakonik s spremembami in dopolnitvami.
IV. Naročilo izdelka - sklenitev kupoprodajne pogodbe
4.1. Predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe s strani Kupca je pošiljanje naročila izdelkov s strani Kupca predvsem preko spletne strani Trgovca ali drugega sredstva komunikacije na daljavo.
4.2 Kupoprodajna pogodba med kupcem in trgovcem je sklenjena v trenutku dostave potrdila o prejemu naročila kupcu, ki ga je kupec oblikoval v skladu s točko 4.1. teh SPP s strani Trgovca (elektronsko na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec izbral v procesu oddaje naročila).
V. Trajanje kupoprodajne pogodbe
5.1 Kupoprodajna pogodba je sklenjena za določen čas in preneha veljati zlasti z izpolnitvijo vseh obveznosti prodajalca in kupca. Predvsem z dobavo in plačilom izdelkov v skladu s sklenjeno kupoprodajno pogodbo. To določilo ne vpliva na pravice kupca v smislu pravne odgovornosti za napake na izdelkih s strani trgovca.
VI. Podatki o nabavni ceni o nabavni ceni
6.1. Cena izdelkov, naročenih preko spletne strani prodajalca (v nadaljevanju » kupnina «), je navedena za vsak izdelek posebej in velja v trenutku, ko kupec ustvari naročilo.
6.2 Nakupna cena izdelkov, navedena na spletni strani prodajalca, je skupna cena izdelkov, vključno z vsemi davki, ki je jasno navedena na spletni strani prodajalca.
VII. Dostava izdelkov
7.1. V primeru, da je kupec kot način plačila naročila izbral plačilo po povzetju. Prodajalec je dolžan izpolniti naročilo in kupcu dobaviti izdelke najkasneje v 90 dneh od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe v skladu s točko 4.2. in tako dalje teh SPP.
7.1.1 V primeru, da je kupec izbral način plačila naročila, ki ni plačilo po povzetju, je prodajalec dolžan naročilo izpolniti in kupcu dostaviti izdelke najkasneje v roku 90 dni od dneva sklenitve. kupoprodajne pogodbe v skladu s točko 4.2. in tako dalje teh SPP in plačilo celotne cene naročila Prodajalcu. V primeru, da sta izpolnjena oba pogoja navedena v točki 7.1.1. teh SPP (tj. če je sklenjena kupoprodajna pogodba in prodajalcu plačana celotna cena naročila ), je prodajalec dolžan kupcu dobaviti izdelke najkasneje v 90 dneh od dneva izpolnitve obeh pogojev. teh pogojev.
Običajni rok prodajalca za odpremo izdelkov iz zaloge je 1 delovni dan od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe oziroma 1 delovni dan od dneva plačila celotne cene naročila prodajalcu.
VIII. Prenos lastništva
8.1 Lastništvo prodanega artikla in tveganje naključne poškodbe, nenamernega kvarjenja in izgube artikla preide na kupca v trenutku izročitve.
IX. Načini plačila
9.1. Izdelke na spletni strani prodajalca lahko plačate na naslednje načine:
9.1.1 Plačilo po povzetju - cena 1,80 EUR
9.1.2 Spletno plačilo preko Comgate payment gateway - cena 0 Eur
9.1.3 TRR - cena 0 Eur
X Pošiljanje - načini prevoza izdelkov in cena za njihov prevoz
10.1 Nabavna cena izdelkov ne vključuje stroškov prevoza ali drugih stroškov, povezanih z dostavo izdelkov
10.2. Načini pošiljanja in cene za pošiljanje naročenih izdelkov:
10.2.1. Oblike prevoza:
10.2.1.1 Prodajalec obvesti kupca o oblikah prevoza, ki jih kupec lahko izbere na spletni strani prodajalca https://www.cabshop.si/moznosti-prevoza
10.2.2 Cene prevoza:
10.2.2.1 Prodajalec obvešča kupca o cenah za posamezne oblike prevoza na spletni strani prodajalca https://www.cabshop.si/moznosti-prevoza
XI. Odstop kupca od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga
11.1 Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo, in od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov, tudi brez navedbe razloga v roku po 2. členu. XII točka. 12.1 do 12.3 teh SPP, razen pogodbe, katere predmet je:
11.2 Opravljanje storitve, če je bila storitev v celoti opravljena in se je opravljanje storitve začelo pred potekom roka za odstop od pogodbe z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil pravilno obveščen, da je z izjavo soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe po popolni opravljeni storitvi, če je po pogodbi potrošnik dolžan plačati ceno,
11.3 Dostava ali dobava izdelka, katerega cena je odvisna od gibanja cen na finančnem trgu, na katerega trgovec ne more vplivati in do katerega lahko pride v odstopnem roku,
11.4 Dostava blaga, izdelanega po specifikaciji potrošnika, ali blaga po meri,
11.5 Dostava blaga, ki je podvrženo hitremu kvarjenju ali kvarjenju,
11.6 Dostava blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerna za vračilo, če je bila zaščitna embalaža po dostavi poškodovana,
11.7 Dostava blaga, ki je zaradi svoje narave lahko neločljivo pomešano z drugim blagom po dostavi,
11.8 Dobava alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, njihova dobava pa se lahko izvede ne prej kot 30 dni kasneje in je njihova cena odvisna od gibanja cen na trgu, ki trgovec ne more vplivati,
11.9. Izvajanje nujnih popravil ali vzdrževanja ob obisku pri potrošniku, za katerega je potrošnik izrecno zahteval trgovca; to ne velja za pogodbo, katere predmet je opravljanje storitve, ki ni popravilo ali vzdrževanje, in za pogodbo, katere predmet je dobava blaga, razen nadomestnega dela, potrebnega za izvedbo popravila ali vzdrževanja, če sta bili pogodbi sklenjeni ob obisku trgovca pri potrošniku in je potrošnik to blago kupil ali storitve ni naročil vnaprej,
11.10 Dostava zvočnih posnetkov, video posnetkov, avdiovizualnih posnetkov ali programske opreme v zaščitni embalaži, ki je bila po dostavi poškodovana,
11.11. Dostava periodike poleg dostave na podlagi naročniške pogodbe,
11.12. Blago kupljeno na javni dražbi,
11.13 Opravljanje nastanitvenih storitev za namene, ki niso nastanitev, prevoz blaga, najem avtomobilov, opravljanje gostinskih storitev ali opravljanje storitev v zvezi s prostim časom, če mora trgovec po pogodbi opravljati te storitve ob natančno dogovorjenem času. času ali v točno dogovorjenem roku,
11.14 Dostava digitalne vsebine, ki jo trgovec dostavi na drugačen način kot na materialnem nosilcu, če se je dostava digitalne vsebine začela in je potrošnik podal izrecno soglasje za začetek dostave digitalne vsebine pred iztekom roka za odstop od pogodbe. je izjavil, da je bil pravilno obveščen, da z izrazom soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe z začetkom dostave digitalnih vsebin, trgovec pa je potrošniku posredoval potrditev v skladu s 17. čl. 12 črk b) ali odst. 13 črk b) Akt št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi nekaterih zakonov s spremembami, če je potrošnik po pogodbi dolžan plačati ceno.
XII. Uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca
12.1 Potrošnik lahko odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov do
a) 14 dni od datuma
prevzem blaga s strani potrošnika v skladu s točko 12.4.
sklenitev pogodbe, katere predmet je opravljanje storitve,
sklenitev pogodbe o dobavi vode, ki ni naprodaj v omejeni količini ali v določeni količini, ter pogodbe o dobavi in odvodu toplote,
sklenitev pogodbe o dobavi digitalnih vsebin, ki jih trgovec dobavlja drugače kot na fizičnem mediju,
b) 30 dni od dneva sklenitve pogodbe v primeru nenaročenega obiska ali v zvezi z njim ali na prodajnem dogodku ali v zvezi z njim.
12.2 Če je trgovec potrošniku posredoval posebne informacije v zvezi s poukom o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe pri pogodbi, sklenjeni na daljavo, in pogodbi, sklenjeni izven poslovnih prostorov trgovca, šele naknadno, vendar najkasneje v 12. mesecev od začetka roka za odstop od pogodbe po točki 12.1., lahko potrošnik odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo ali od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov do
a) 14 dni od dneva, ko je trgovec dodatno izpolnil obveznost obveščanja, če gre za potek roka po 12.1. a), oz
b) 30 dni od dneva, ko je trgovec dodatno izpolnil obveznost obveščanja, če gre za potek roka v skladu s črko 12.1. b).
12.3 Če trgovec potrošniku ni posredoval konkretnih informacij glede potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo, in pogodbe, sklenjene izven prostorov trgovca, lahko potrošnik tudi v skladu z odstavkom 12.2. odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene zunaj prostorov trgovca, v 12 mesecih od izteka roka v skladu z odstavkom 12.1.
12.4 Šteje se, da je blago prevzeto v trenutku, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo on določi, razen prevoznika, prevzame vse dele naročenega blaga oz.
a) je blago, ki ga potrošnik naroči v enem naročilu, dostavljeno ločeno, v trenutku prevzema blaga, ki je bilo nazadnje dostavljeno,
b) dostavi blago, sestavljeno iz več delov ali kosov, v trenutku prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa,
c) dobavi blago večkrat v določenem časovnem obdobju, v trenutku prevzema prvega blaga.
12.5 Potrošnik lahko odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca, katere predmet je dostava blaga, tudi pred potekom odstopnega roka.
12.6 Potrošnik lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca, v pisni obliki ali v obliki zapisa na drugem trajnem nosilcu podatkov, če je bila pogodba sklenjena ustno, pa morebitno za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe zadostuje nedvoumna izjava potrošnika, ki izraža voljo potrošnika, da odstopi od pogodbe (v nadaljevanju: obvestilo o odstopu od pogodbe). odstop od pogodbe"). Potrošnik lahko uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe.
12.7. Rok za odstop od pogodbe po točkah 12.1. do 12.3. se šteje za ohranjeno, če potrošnik najkasneje zadnji dan roka pošlje trgovcu obvestilo o odstopu od pogodbe.
12.8 Potrošnik lahko odstopi od pogodbe le za določen izdelek ali izdelke, če je trgovec dobavil ali zagotovil več izdelkov na podlagi pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca.
12.9 Potrošnik nosi dokazno breme za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.
XIII. Pravice in obveznosti potrošnika po odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca.
13.1 Potrošnik je dolžan v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca po točki 12.1, blago poslati nazaj ali blago izročiti trgovcu. ali osebi, ki jo trgovec določi za prevzem blaga; to ne velja, če trgovec predlaga osebni prevzem blaga ali preko osebe, ki jo on določi. Šteje se, da je rok iz prvega stavka upoštevan, če potrošnik blago pošlje trgovcu najkasneje zadnji dan roka.
13.2 Pri odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca po točki 12.1. potrošnik nosi samo stroške vračila blaga trgovcu ali osebi, ki jo trgovec določi za prevzem blaga; to ne velja, če se je trgovec strinjal, da stroške nosi sam, ali če trgovec ni izpolnil obveznosti obveščanja, tj. če trgovec potrošniku ni posredoval konkretnih informacij v zvezi s poukom o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe v če gre za pogodbo, sklenjeno na daljavo, in pogodbo, sklenjeno izven poslovnih prostorov trgovca
13.3 Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, do katerega je prišlo zaradi ravnanja z blagom, ki presega obseg ravnanja, potrebnega za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga; to ne velja, če trgovec ni izpolnil obveznosti obveščanja v skladu s § 15 odst. 1 črka f) Akt št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi nekaterih zakonov, kakor so bili spremenjeni.
13.4 Potrošnik je dolžan plačati trgovcu ceno za dejansko opravljeno izvedbo do dneva dostave sporočila o odstopu od pogodbe, če je potrošnik v skladu s § 19 odst. 1 zakona št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov s spremembami odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca, katere predmet je opravljanje storitve dobava vode, oz. ni za prodajo v omejenem obsegu ali v določeni količini, ali dobavo toplote, in pred začetkom zagotavljanja izvedbe izdano izrecno soglasje v skladu s § 17 odst. 10 črk c) Akt št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi nekaterih zakonov, kakor so bili spremenjeni. Cena za dejansko opravljeno izvedbo se izračuna sorazmerno glede na skupno ceno, dogovorjeno v pogodbi. Cena za dejansko opravljeno izvedbo se izračuna na podlagi tržne cene opravljene izvedbe, če je skupna cena, dogovorjena v pogodbi, precenjena.
13.5 Potrošniku od uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali od pogodbe sklenjene izven poslovnih prostorov po 11.1. ne nastanejo ločeno od obveznosti po točkah 13.1., 13.3. do 13.5. in obveznosti plačila dodatnih stroškov po točki 14.3. brez dodatnih obveznosti ali stroškov.
XIV. Pravice in obveznosti trgovca po odstopu potrošnika od pogodbe, sklenjene na daljavo in od pogodbe, sklenjene izven prostorov trgovca.
14.1. Trgovec je dolžan potrošniku vrniti vsa plačila, ki jih je prejel na podlagi ali v zvezi s pogodbo, sklenjeno na daljavo, pogodbo, sklenjeno izven poslovnih prostorov trgovca, vključno s stroški prevoza, v roku 14 dni od dneva prejema. datum vročitve sporočila o odstopu od pogodbe, dostavo, poštnino in druge stroške ter provizije.
14.2 Trgovec je dolžan vrniti vsa plačila po odstavku 14.1. v obsegu, ki ustreza odstopu od pogodbe, če potrošnik ni odstopil od celotne pogodbe, sklenjene na daljavo, ali od celotne pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca. Trgovec potrošniku ne more zaračunati dodatnih stroškov pošiljanja, dostave, poštnine in drugih stroškov ter provizij.
14.3 Trgovec potrošniku ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, če je potrošnik izrecno izbral drugačen način dostave od najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja trgovec. Dodatni stroški pomenijo razliko med ceno dostave po izbiri potrošnika in ceno najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja trgovec.
14.4 Trgovec ni dolžan vrniti plačila v skladu s točko 14.1 pri odstopu od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov trgovca, katere predmet je dostava blaga. preden mu je blago izročeno ali dokler potrošnik ne dokaže, da je blago poslal nazaj trgovcu, razen če trgovec predlaga, da blago prevzame sam ali po osebi, ki jo on določi.
14.5 Trgovec je dolžan potrošniku vrniti vplačana sredstva po točki 14.1. na enak način, kot ga je potrošnik uporabil za svoje plačilo; to ne vpliva na pravico trgovca, da se s potrošnikom dogovori za drug način plačila, če potrošniku v zvezi s plačilom ne bo zaračunal nobenih stroškov.
14.6 Trgovec je dolžan na lastne stroške poskrbeti za prevzem blaga v roku iz 14.1. sklenitev pogodbe in, glede na naravo blaga, blaga ni mogoče poslati nazaj trgovcu po pošti.
14.7 Enostranski pobot terjatev trgovca in potrošnika iz naslova odstopa od pogodbe po točki 11.1 je prepovedan.
14.8 Trgovec od potrošnika ne more zahtevati plačila stroškov
a) opravljanje storitve, dobava vode, ki ni naprodaj, v omejenem obsegu ali v določeni količini ali za dobavo toplote v času za odstop od pogodbe po točkah 12.1. do 12.3. ne glede na obseg opravljene izvedbe, če:
trgovec potrošniku ni posredoval informacij v skladu s § 15 odst. 1 črka f) ali pismo h) Akt št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi nekaterih zakonov s spremembami oz
potrošnik trgovcu ni dal izrecnega soglasja za začetek opravljanja storitve ali dobave vode ali toplote v skladu s 17. čl. 10 črk c) Akt št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov s spremembami,
b) popolno ali delno dostavo digitalnih vsebin, ki jih trgovec dostavi drugače kot na fizičnem mediju, če:
potrošnik trgovcu ni dal izrecnega soglasja za začetek dostave digitalne vsebine v skladu s § 17 odst. 10 črk c) Akt št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov s spremembami,
potrošnik ni izjavil, da je bil pravilno seznanjen, da z izrazom soglasja po 1. točki izgubi pravico do odstopa od pogodbe, oz.
trgovec potrošniku ni posredoval potrdila v skladu s 17. čl. 12 črk b) ali odst. 13 črk b) Akt št. 108/2024 Zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi nekaterih zakonov, kakor so bili spremenjeni.
XV. Nadzorni organ
15.1 Pristojni organ za nadzor zakonitosti na področju varstva potrošnikov je:
Inšpektorat Slovaškega trgovinskega inšpektorata
s sedežem v Prešovu za regijo Prešov
Obrancev mieru 6, 080 01 Prešov 1
Oddelek za nadzor
tel. št. 051/772 15 97 faks: 051/772 15 96
e-pošta: po@soi.sk
spletna povezava za oddajo predlogov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
XVI. Alternativno reševanje sporov
16.1 V primeru, da potrošnik ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima kupec pravico kontaktirati prodajalca z zahtevo za odškodnino. Če prodajalec na zahtevo potrošnika po prejšnjem stavku odgovori negativno ali na zahtevo ne odgovori v 30 dneh od dneva, ko je bila poslana potrošniku, ima potrošnik pravico vložiti predlog za alternativno reševanje spora. v skladu z določbami § 12 zakona št. 391/2015 Zb. o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov s spremembami. Pristojni subjekt za alternativno reševanje potrošniških sporov s prodajalcem je Slovaška trgovinska inšpekcija (kontakt najdete na https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi ) ali drug ustrezen subjekt. pooblaščena pravna oseba, registrirana na seznamu subjektov alternativnega reševanja sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je na voljo na spletni strani http://www.mhsr.sk/ ali neposredno na spletni strani https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 .
Potrošnik ima pravico izbrati, na katerega od navedenih nosilcev alternativnega reševanja sporov se bo obrnil. Potrošnik lahko za vložitev predloga za alternativno rešitev svojega potrošniškega spora uporabi platformo za spletno reševanje sporov, ki je dostopna na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ali neposredno na spletni strani https :// webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Alternativno reševanje sporov lahko uporabi le kupec, ki pri sklenitvi in izpolnjevanju pogodbe nastopa kot potrošnik. Alternativno reševanje sporov se nanaša le na spor med potrošnikom in prodajalcem, ki izhaja iz potrošniške pogodbe ali je v zvezi s potrošniško pogodbo. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe, sklenjene na daljavo. Subjekt alternativnega reševanja spora lahko predlog zavrne, če merljiva vrednost spora ne presega zneska 20 evrov. ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo nadomestila za začetek alternativnega reševanja spora do največ 5 EUR z DDV.
Vse ostale informacije v zvezi z alternativnim reševanjem sporov med prodajalcem in kupcem-potrošnikom, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe kot potrošniške pogodbe ali v zvezi s kupoprodajno pogodbo kot potrošniško pogodbo, so na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Slovaške republike. www.mhsr.sk in v zakonu št. 391/2015 Zb. o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov s spremembami.
XVII. Dodatne določbe
17.1. Prodajalec ne bo sklenil kupoprodajne pogodbe ali izvajal prodaje, posredovanja ali dostave alkoholnih pijač / izdelkov /, tobačnih izdelkov in drugih izdelkov osebam (kupcem), ki v trenutku sklenitve kupoprodajne pogodbe niso dosegli starosti 18 let, in katerih prodaja osebam, mlajšim od 18 let, je prepovedana, v skladu z in v skladu z veljavnimi in veljavnimi pravnimi predpisi Slovaške republike. V skladu z zgoraj navedenim prodajalec preveri dopolnjenost kupca s 18. letom, in sicer s preverjanjem starosti preko osebnega dokumenta kupca /državljanska izkaznica ali potni list/, ob predaji naročila kupcu. Navedeno bo prodajalec izvedel preko pooblaščene osebe, ki bo naročilo dostavila kupcu. V kolikor kupec še ni dopolnil 18 let ali če ne dokaže ali noče dokazati svoje starosti, mu prodajalec naročila ne bo izročil in kupoprodajna pogodba preneha veljati.
XVIII. Informacije o sprejetih kodah
18.1 Trgovec obvešča potrošnike, da ni posebnih relevantnih kodeksov ravnanja, h katerim se je prodajalec zavezal, pri čemer se kodeks ravnanja razume kot dogovor ali niz pravil, ki opredeljujejo ravnanje prodajalca, ki se ga je zavezal. spoštovati ta kodeks ravnanja v zvezi z eno ali več posebnimi poslovnimi praksami ali poslovnimi sektorji, če ti niso določeni z zakonom ali drugimi pravnimi predpisi ali ukrepi organa. javne uprave, ki se jih je prodajalec zavezal spoštovati, in na način, da se potrošnik z njimi seznani oziroma pridobi njihovo besedilo.
XIX. Ocenjevanje izdelkov s strani potrošnikov
19.1. Trgovec ne kontrolira in omejuje ocenjevanja izdelkov samo na osebe, ki so izdelek kupile pri trgovcu.
XX. Končne določbe
20.1 Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Obveznost pisnega obveščanja o spremembi splošnih pogojev je izpolnjena z objavo na spletni strani prodajalca. V primeru spremembe Splošnih pogojev poslovanja se razmerje med Kupcem in Prodajalcem urejajo Splošni pogoji poslovanja, veljavni ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe, do trenutka njene odpovedi. .
20.2 Ti Splošni pogoji so sestavni del Pritožbenega postopka ter Načel in navodil o varstvu osebnih podatkov tega spletnega mesta. Dokumenti - Pritožbeni postopek in načela ter navodila o varovanju osebnih podatkov te spletne strani so objavljeni na domeni spletne strani prodajalca.
20.3 Ti splošni pogoji začnejo veljati z objavo na spletni strani prodajalca dne 23.01.2025.
Ta e-trgovina je certificirana https://www.pravoeshopov.sk